Informații necesare când suntem solicitați
Dispeceratul nostru este unul din cele mai moderne, unde sunt monitorizate video live streaming și GPS echipajele noastre.
Primul nostru contact are loc prin telefon.
Prin dispeceratul nostru puteți beneficia de serviciile medicale de care aveți nevoie, fie că e vorba de consult de urgență la domiciliu, transport asistat, transport sanitar neasistat sau transport aerian.
Toate detaliile referitoare la serviciul de care aveți nevoie vor fi stabilite înainte, prin telefon.
Atunci când solicitați serviciile noastre, operatorul din dispecerat vă v-a cere informații
- despre boala sau afecțiunea bolnavului
- starea în care se află,
- vârstă,
- adresa exactă unde se află,
- unde trebuie transportat
- data și ora la care solicitați transportul sau consultația
- numele și numărul de telefon al solicitantului.
Veți fi informat despre modalitatea de efectuare a serviciului, ora la care echipajul ajunge la dumneavoastră și costul serviciului.
Operatorii noştri vor întocmi fișa de solicitare înregistrată în sistemul informatic, astfel că orice modificări vor interveni de la ora solicitării telefonice până la sosirea echipajului, puteți anunța, oricare din operatori vă răspunde la telefon, poate identifica solicitarea și nota modificările anunțate de dumneavoastră.